Monday, February 25, 2008

Mina!


Tere, minu nimi on Karlote ja ma olen 11 aastane. Ma käin Gustav Adolfi Gümnaasiumis 5b klassis. Ma elan Eestis Harjumaal.
Minu perekonnas on minu ema, minu vend ja minu kass Muumi. Sugulasi on mul väga palju, aga nad ei mahu siia ära.
Mul on palju sõpru. Hobideks on joonistamine, lugemine, luuletuste, juttude jne. kirjutamine ja kokkamine. Lemmik spordialad mul on talvel snowtubbing ja lihtsalt kelgutamine, suvel sulgpall ja jalgpall. Veel meeldib mulle mängida korvpalli, võrkpalli ja pesapalli, aga ma ei saa neid mänge väga palju mängida, kui siis suvel õues sõpradega või koolis kehalises.
Selline olen mina! Räägiksid nüüd endast???

3 comments:

Marilyni ajaveeb said...

Sa oled hästi vaffa inimene yeee!

Marilyni ajaveeb said...

Karlote su juttud on lahedad!

Liinzu said...

nõus